עסקים קטנים

עסקי אוכל ומסעדנות

את האהבה שלי לאוכל ולבישול ספגתי, כמו רבות לפני, בבית בו גדלתי.

את ההכרות העסקית העמוקה עם התחום עשיתי במהלך 8 שנים בהם הייתי בעלת עסק.ים בענף, החל מייצור ביתי של פטיפורים, דרך ניהול קייטרינג שהתמחה באירועים עסקיים, ועד בעלים של מסעדניה שפעלה בשכונת מונטיפיורי בתל אביב, שסיפקה ארוחות בוקר וצהרים למאות סועדים מדי יום.

עסקי האוכל, על כל המגוון הרחב שלהם, נהנים מיחסי ציבור נפלאים – הם מצטלמים נפלא, "גולשים" בטבעיות על גלי טרנדים כאלה ואחרים, ובכלל נחשבים סקסיים ומלאי קסם.

מה שלא כולם יודעים וזוכרים (למרות שממש לא מדובר בסוד) – מדובר בעסק מורכב, שמחייב עבודה אינטנסיבית, גם פיזית וגם מנטלית, ומתקיים במרחב שוקק סיכונים.

לצד כל זה – אני מבינה ומתחברת ללב ולתשוקה של כל יזם ויזמת שרוצים להגשים את החלומות שלהם בתחום האוכל וההסעדה, ונמצאת כאן כדי להפוך את הדרך שלהם לבהירה ופשוטה יותר.

הכותרת "עסקי אוכל והסעדה" כוללת מגוון רחב של עסקים: מסעדות ובתי קפה, שפים פרטיים ועסקי קייטרינג לארועים, סדנאות בישול, בשלנים ביתיים, יצרנים קטנים ועוד.

קיימים כמובן הבדלים משמעותיים בין סוגי העסקים הללו: בתמחור, בקביעת התפריט, בקהלי היעד ודרכי הגישה אליהם ועוד. לצד זה – יש לא מעט מכנים משותפים שעוברים כחוט השני בכולם ובניהם טעמים, טריות, אספקה ושימוש בחומרי גלם, ציוד ועוד.

אז אם אתם חולמים על עסק בתחום האוכל ולא יודעים מאיפה להתחיל, או אם כבר יש לכם עסק בתחום ואתם רוצים לקחת אותו לשלב הבא – דברו איתי. אני בטוחה שיהיה לי מה לתרום.

השירותים שלי

חבילת בסיס

סדרה של 5 מפגשים אישיים של 60 דק כל אחד שיתמקדו בנושאים אלה:

  • זהות העסק – מה השירותים / המוצרים המרכזיים של העסק? מי קהלי היעד של העסק?
  • בידול העסק – מה הערכים המרכזיים של העסק ובאיזה אופן הם מבדלים אותו משאר השוק?
  • תכנית עסקית כולל טבלת רגישות – תוך כמה זמן העסק צפוי להפוך לרווחי? מה צריך להתקיים לשם כך? איך מתכננים להגיע לשם?
  • ה"מלכודות" הנפוצות שכדאי להזהר מהן בעסקי אוכל בכלל ובעסק שלך בפרט.
  • העסקת עובדים – מה חשוב לדעת כשמתחילים להעסיק אנשים נוספים בעסק.
  • הצורך ברשיון עסק – אם בכלל ואיזה סוג רשיון?

חבילת ליווי מתקדמת

סדרה של 12 מפגשים של 60 דק כל אחד שיעסקו בהרחבה בנושאים מחבילת הבסיס ובנוסף גם ב:

  • ניהול פיננסי שוטף של העסק – כמה חשוב להיות "על זה" ואיך עושים את זה נגון?
  • הגדרת תפקיד הבעלים בעסק.
  • הגדרת תהליכי עבודה בעסק וניהול צוות עובדים על פיהם
  • בניית תכנית שיווק לעסק – דרכי הגעה לקהלי היעד ובניית הצעות שיווקיות אפקטיביות
  • זיהוי חסמים פנימיים וחיצוניים המשפיעים על צמיחת העסק

ליווי מתמשךחבילת ליווי פרימיום

סדרה של 24 מפגשים של 60 דק כל אחד שיעסקו בכל הנושאים מחבילת הבסיס והחבילה המתקדמת ובנוסף גם מפגשים שיתמקדו באימון עסקי:  זיהוי דפוסים, הרגלים ואמונות מגבילות של בעל.ת העסק ושינוי שלהם בתהליך הדרגתי ועמוק הכולל יציאה מאיזורי נוחות והסכמה לשינוי והתפתחות אישית של בעל.ת העסק.

בואו נדבר

השאירו פרטים ואחזור בהקדם